A purificazione di a faccia hè u primu passu in u travagliu di cura di a pelle, è l'usu diprudutti di purificazionepò influenzà a minuciosità di a pulizia, affettendu cusì l'efficacità di e prucedure di cura di a pelle.
Precauzioni:
1) Scegli apruduttu di purificazionechì hè adattatu per a vostra pelle. Per a pelle grassa, sceglite un pruduttu di purificazione cù un forte rendimentu di cuntrollu di l'oliu, è rinfriscà l'acqua in u futuru, attentendu à l'equilibriu di l'acqua è di l'oliu. Per a pelle secca, hè megliu aduprà prudutti di purificazione cù funzioni idratanti è supplementi di prudutti oleosi, enfatizendu l'idratazione è l'equilibriu di l'oliu d'acqua. U principiu di determinà s'ellu hè apprupriatu o micca hè chì dopu a purificazione, a pelle ùn si senti micca strettu è ùn ci hè micca sensu di "ùn esse lavatu".
2) U numeru di volte chì aduprate un pruduttu di purificazione per pulizziari a vostra faccia dipende da a cundizione di a pelle di u ghjornu, di solitu una volta a matina o a sera. Se a pelle si senti un pocu grassa à meziornu, pò esse aumentata una volta à meziornu.
3) Quandu si usadetergente per a faccia, fate attenzione à u metudu propiu. Dopu à bagnà a faccia, versà u purificatore faciale in a palma, impastate a schiuma, massaggiate cù a polpa di u dito longu u cantonu di a bocca à l'angulu di l'ochju, è massaggiate delicatamente a fronte longu u centru di e ciglia à u tempiu da u fondu à u cima, da l'internu. à fora. Attenti à ùn aduprà prudutti di pulizia nantu à i vostri ochji.
Tempu di post: 16-Sep-2023