A storia di blush

Blush, cum'è un pruduttu cusmeticu utilizatu per aghjunghje una sensazione rosata è tridimensionale à a faccia, hà una storia ugualmente longa chì data di civiltà antiche. L'usu diarrossireera abbastanza cumuna in l'anticu Egittu. L'antichi Egizziani cunsideraticustituisciuna parte impurtante di a vita di ogni ghjornu, è anu utilizatu rossupolvere di minerale(cum'è l'hematite) per applicà à e guance per aghjunghje ruddness à a faccia.

blusher in polvere megliu

 

Inoltre, anu utilizatu ancu altri culori naturali per decorate a faccia, facendu a faccia più sana è vibrante. I blushers eranu ancu populari in l'antica Grecia. L'antichi grechi crèdenu chì a complexione naturale era un simbulu di bellezza, per quessa, quandu participanu à l'attività publica, a ghjente spessu usava blush per imite u ruddness naturali dopu l'esercitu. À l'epica, u blush era chjamatu "ruddy" è era generalmente fattu di vermiglione o ocre rossu. L'antichi Rumani ancu ereditatu sta tradizione. Blush era largamente utilizatu in a sucità rumana, indipendentemente da u sessu, l'omi è e donne anu utilizatu blush per mudificà a faccia. U blusher utilizatu da i Rumani era qualchì volta cullatu cù u piombu, una pratica chì era generalmente accettata à l'epica, ancu s'ellu era dannusu per a salute à longu andà. Duranti u Medievu, i custumi di custituisci in Auropa hà subitu qualchi cambiamenti. Ci era un tempu chì u maquillaje troppu evidenti era cunsideratu immorale, soprattuttu in i circles religiosi.

In ogni casu, blush cum'è un ligeru embellishment hè sempre accettatu da certi classi suciali. Duranti u Rinascimentu, cù u rinascimentu di l'arti è a scienza, u maquillaje torna à a moda. Blush di stu periodu era generalmente fattu da pigmenti naturali, cum'è laterite o petali di rosa. In i seculi 18 è 19, l'usu di blush hè diventatu più cumuni, soprattuttu trà e classi superiori. Blush da stu periodu hè generalmente utilizatu in forma di polvera, è qualchì volta mischju in creme.

À u principiu di u XXu seculu, cù l'ascesa di l'industria di cusmetichi muderni, e forme è i tipi di blush sò diventati più diversi. Powder, paste è ancu liquid blushes cumincianu à apparisce in u mercatu. À u listessu tempu, cù l'influenza di i filmi di Hollywood, u blush hè diventatu un strumentu impurtante per furmà l'imaghjini di u screnu. U blush mudernu ùn hè micca solu in una larga varietà di forme, cumprese polvere, pasta, liquidu è cuscini, ma ancu in una varietà più ricca di culori, da a carne naturale à u rossu vivu, per risponde à i bisogni di diversi toni di pelle è stili di maquillaje. A storia è l'origine di u blush riflette i cambiamenti in a ricerca di a sucietà umana per i normi di bellezza è estetichi, è ancu testimoni di u sviluppu di a tecnulugia di maquillaje è di l'industria cosmetica.


Tempu di Postu: Settembre-11-2024
  • Previous:
  • Next: