Cumu aduprà blush

Appliendu blush, pudete rinfurzà a vostra pelle, fate chì u culore di i vostri ochji è i labbra parenu armonii è naturali, è ancu fà chì a vostra faccia pare tridimensionale. Ci sò parechji tippi di blush nantu à u mercatu, cum'è gel, crema, polveru è liquidu, ma u più utilizatu hè u blush brush-type in polvere.

Quandu si applicaarrossire, In più di e diverse persone, duvete ancu currisponde à diverse blushes secondu diversi stili di maquillaje. L'azzione deve esse ligera, è ùn applicà micca troppu o troppu pisanti, perchè u contornu di u blush ùn pò micca esse vistu. A pusizione è u culore di u blush deve esse coordinatu cù a faccia sana. A forma di a guancia hè generalmente longa è ligeramente elevata verticalmente. Sicondu sta funzione, fighjate cù cura à a forma di a vostra faccia. A pusizione di a guancia hè adattata trà l'ochji è i labbra. Se maestrate a pusizione, u culore serà faciule d'accordu.

megliu blush

U metudu generale di applicà blush hè: prima aghjustate u necessariuarrossireculore nantu à u spinu di a manu, poi spazzola da a guancia à u tempiu cù una tecnica ascendente, è poi spazzà delicatamente longu a mandibula da cima à fondu finu à chì hè ancu.

A forma generale di u blushspazzolahè centratu nantu à a zitella, è ùn deve micca più di a punta di u nasu. Blush applicatu nantu à e guance pò fà chì a faccia pare alzata è vivace, ma s'ellu hè appiicata sottu à a punta di u nasu, tutta a faccia parerà affundata è vechja. Per quessa, quandu applicà blush, ùn deve micca più di u mità di l'ochji o vicinu à u nasu. A menu chì a faccia hè troppu piena o troppu larga, u blush pò esse appiicatu vicinu à u nasu per ottene l'effettu di fà a faccia slender. Per e persone cù facci più fini, u blush deve esse appiicatu nantu à a parte esterna per fà a faccia più larga.

Forma di faccia standard: adatta per l'applicazione di blush standard o forma ovale. Eccu una spiegazione di ciò chì hè u metudu standard di l'applicazione blush, vale à dì, u blush ùn deve micca più di l'ochji è sottu à u nasu, è deve esse appiicatu da i pomi à i tempii.

Forma di a faccia longa: Da i zicchini à l'ali di u nasu, fate cerchi in l'internu, spazzole nantu à a parte esterna di e guance, cum'è spazzola da l'arechje, ùn andate micca sottu à a punta di u nasu, è spazzolate horizontalmente.

Faccia tonda: spazzola da l'ala di u nasu à i zigomi in circuli, vicinu à u latu di u nasu, micca sottu à a punta di u nasu, micca in a linea di i capelli, e guance deve esse spazzolate più altu è più longu, è e linee longu deve esse usate per spazzola finu à u tempiu.

Faccia quadrata: spazzola in diagonale da a cima di a zitella in giù, u culore di a guancia deve esse scurciatu più scuru, più altu, o più longu. Faccia in triangulu invertitu: aduprate blush scuru per spazzà i pomi, è utilizate blush light horizontalmente sottu à i pomi per fà a faccia più piena.

Faccia triangulu dritta: spazzola e guance più altu è più longu, adattatu per spazzola diagonale.

Faccia di diamante: spazzola diagonalmente da un pocu più altu di l'arechja à i pomi, u culore di i pomi deve esse più scuru.

A cosa più impurtante di u maquillaje hè di rinfurzà i vantaghji di a faccia è di mostra un latu più bellu, è u sicondu hè di cumpensà è di dissimulà i difetti di a faccia in modu chì ùn sò micca evidenti.


Tempu di post: Jul-16-2024
  • Previous:
  • Next: