Vitamina C(VC) hè un ingredientu sbiancante cumuni in i cusmetichi, ma ci sò rumuri chì l'usu di cusmetichi chì cuntenenu VC durante u ghjornu ùn solu ùn mancanu micca di sbiancà a pelle, ma ancu scurisce a pelle; certi pirsuni sò preoccupati chì l'usu di prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu VC è nicotinamide à u stessu tempu pruvucarà allergii. L'usu longu di cusmetichi chì cuntenenu VC farà a pelle più fina. In fatti, questi sò tutti malintesi nantu à i cosmetichi chì cuntenenu VC.
Mitu 1: Aduprà durante u ghjornu scurisce a vostra pelle
VC, cunnisciutu ancu com'è l'acidu L-ascorbic, hè un antioxidante naturali chì pò esse usatu per trattà è prevene u sole di a pelle. In cusmetichi, VC pò rallentà u prucessu di sintesi di melanina, cum'è dopaquinone, interagisce cù ioni di cobre in u situ attivu di tirosinasi, interferendu cusì cù a produzzione di melanina è ottene l'effettu di imbiancamentu è caccià freckles.
A furmazione di melanina hè ligata à reazzioni d'ossidazione. Cum'è un antioxidante cumuni,VCpò inibisce e reazzioni d'ossidazione, pruduce un certu effettu sbiancante, rinfurzà e capacità di riparazione è regenerazione di a pelle, ritarda l'invechjamentu, è riduce u dannu ultraviolet à a pelle. VC hè inestabile è hè facilmente oxidatu in l'aria è perde a so attività antioxidante. I raghji ultravioletti acceleranu u prucessu di oxidazione. Per quessa, hè cunsigliatu per adupràCosmetichi chì cuntenenu VCdi notte o luntanu da a luce. Ancu s'ellu l'usu di cusmetichi chì cuntenenu VC durante u ghjornu ùn pò micca ottene risultati ottimali, ùn pruvucarà micca a pelle scura. Sè vo aduprate i prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu VC durante u ghjornu, duvete prutegge da u sole, cum'è vestiti cù una manica longa, un cappellu è un parasol. E fonti di luce artificiale, cum'è lampade incandescenti, lampade fluorescenti è lampade LED, à u cuntrariu di i raghji ultraviolet, ùn anu micca affettatu VC, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a luce emessa da i schermi di u telefuninu chì affettanu l'efficacità di i cosmetichi chì cuntenenu VC.
Mitu 2: L'usu à longu andà farà a pelle più fina
Ciò chì avemu spessu riferite cum'è"diluimentu di a pelle"hè in realtà un assottigliamentu di u stratum corneum. U mutivu essenziale per u diluimentu di u stratum corneum hè chì i celluli in a capa basale sò danucati è ùn ponu micca dividite è riproduce normalmente, è u ciculu metabolicu originale hè distruttu.
Ancu s'ellu VC hè acidicu, u cuntenutu VC in i cosmichi ùn hè micca abbastanza per causà danni à a pelle. VC ùn farà micca u stratum corneum più diluente, ma e persone cun stratum corneum più diluente sò generalmente a pelle più sensible. Dunque, quandu si usanu i prudutti di sbiancamentu chì cuntenenu VC, avete prima à pruvà à i zoni cum'è daretu à l'arechje per verificà s'ellu ci sò allergii.
Cusmetichideve esse usatu in moderazione. Se l'utilizate eccessivamente in a ricerca di l'imbiancatura, spessu perderà più di ciò chì guadagnà. In quantu à VC, a dumanda di u corpu umanu è l'assorbimentu di VC sò limitati. VC chì supira i parti nicissarii di u corpu umanu ùn solu ùn esse assorbita, ma pò ancu facilmente causari diarrea è ancu affettà a funzione di coagulation. Dunque, i cusmetichi chì cuntenenu VC ùn deve micca esse usatu eccessivamente.
Tempu di post: Dec-15-2023