Sapete a storia di lipstick?

Lipstickùn era micca pupulare trà l'immigranti puritani in i Stati Uniti in u 18u seculu. E donne chì amavanu a bellezza strofinavanu i so labbre cù nastri per aumentà a so rosità quandu nimu cercava. Sta situazione hè diventata pupulare in u 19u seculu.Lipstick Matte fornitori cinesi

Duranti e manifestazioni di suffragette in New York City in u 1912, i feministi famosi si mettenu in lipstick, chì mostranu lipstick cum'è un simbulu di liberazione di e donne. In i Stati Uniti in l'anni 1920, a popularità di i filmi hà ancu purtatu à a popularità di lipstick. In seguitu, a popularità di parechji culori di lipstick serà influenzata da e stelle di cinema è guidà a tendenza.

Dopu à a fine di a guerra in u 1950, l'attrici popularizzò l'idea di labbra chì parevanu più chinu è più attrattivi. In l'anni 1960, per via di a popularità di lipsticks in culori chjaru, cum'è biancu è argentu, squame di pisci sò stati usati per creà un effettu lampante. Quandu u disco era populari in u 1970, u viole era un culore di lipstick populari, è u culore di lipstick favuritu da i punks era neru. Certi aderenti New Age (New Ager) cuminciaru à purtà ingredienti vegetali naturali in lipstick. À a fini di l'anni 1990, vitamini, erbe, spezie è altri materiali sò stati aghjuntu à u lipstick in grande quantità. Dopu à l'annu 2000, a tendenza hè stata di dimustrà a bellezza naturale, è i culori rossi perle è luci sò più comunmente usati. I culori ùn sò micca esagerati, è i culori sò naturali è brillanti.


Tempu di post: 28-Mar-2024
  • Previous:
  • Next: