Malintesi cumuni di almacenamentu di lipstick

bset XIXI lipstick mostra biancu

Sottu aghju cumpilatu uni pochi di malintesi cumuni nantu à u almacenamentu di lipstick, cusì pudete cuntrollà elli stessu.

01

Lipstick pusatu in u frigorifero di casa

Prima di tuttu, a temperatura di i frigorifici di a casa hè assai bassu, chì pò facilmente distrughje a stabilità di a pasta di lipstick. Siconda, perchè a porta di a frigorifera deve esse aperta è chjusa spessu, a diferenza di temperatura sperimentata da u lipstick cambierà assai, chì farà più faciule per deteriorà.

Infine, nimu ùn vole portà lipstick chì puzza cum'è l'agliu o a cipolla.

In fattu, lipstick solu deve esse guardatu à a temperatura di l'ambienti normale è in un locu frescu in a stanza. Ùn ci hè bisognu di mette in a frigorifera ~

02

Lipstickin u bagnu

Lipstick paste ùn cuntene acqua, chì hè unu di i mutivi per quessa ùn si deteriora facilmente. Ma se u lipstick hè pusatu in u bagnu è a pasta assorbe l'acqua, i microorganismi anu un ambiente per sopravvive, è ùn sarà micca luntanu da u muffa è u deterioramentu.

Allora tesoru u vostru lipstick è mantene fora di u bagnu. Truvate un locu seccu per mette u lipstick.

03

Applica lipstick immediatamente dopu à manghjà

Deve esse l'abitudine di parechje ragazze di riapplicà u lipstick immediatamente dopu à manghjà. Tuttavia, questu pò facilmente purtà l'oliu strofinatu nantu à a pasta di lipstick durante u prucessu di ritocchi, accelerà cusì u prucessu di deteriorazione di u lipstick.

L'approcciu currettu deve esse di pulisce a bocca dopu à manghjà prima di applicà u rossetto. Dopu l'applicazione di lipstick, pudete sguassate a superficia di u lipstick cun un tissutu.


Postu tempu: Apr-19-2024
  • Previous:
  • Next: